Retourneren

Ons streven is dat je tevreden bent met alles wat je shopt bij Eliteliving.nl. Mocht een artikel helaas niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je altijd contact met ons opnemen via klantenservice@eliteliving.nl en onze klantenservice helpt je dan graag verder.


Artikel(en) retourzenden?

Vul het retourformulier in op de achterzijde van de bijgeleverde pakbon. Mocht je een product willen ruilen kan je dat hierop aangeven.
Voeg deze vervolgens bij jouw retour en stuur deze op naar;

Retouradres:

Elite Living
De Dieze 10-12
8253 PS Dronten
Nederland

Let op! Binnen uiterlijk 14 kalenderdagen na ontvangst dienen wij jouw retour ontvangen te hebben. Wij adviseren je altijd om een zending met Track en Trace te versturen. Bewaar deze code altijd goed totdat je retourzending volledig is verwerkt. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen dan sturen we jou een email ter bevestiging. We zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op het door jou gebruikte rekeningnummer, creditcard- of PayPal account. Versturen van brievenbus post is altijd op eigen risico!

Beschadigd/Verkeerd Artikel Ontvangen?

Wat vervelend dat je een verkeerd artikel of een artikel met schade hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Graag willen wij je vragen een email naar klantenservice@eliteliving.nl te sturen en vermeld hierbij het volgende;

Beschadigd?

- Beschrijving hoe de schade is ontstaan;
- Minimaal twee foto's, waarvan 1 foto met het item in zijn geheel en 1 foto waarop het probleem/de beschadiging duidelijk zichtbaar is.

Verkeerd artikel?

- 1 foto van het volledige (verkeerde) artikel met aangehechte kaartjes en 1 foto met hierop duidelijk de code van het product;
Na ontvangst van jouw bericht zullen wij het zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en een passende oplossing bieden.

Retourvoorwaarden

- Het artikel is voorzien van ons label en is onbeschadigd;
- Afgeprijsde artikelen nemen wij niet retour;
- De kosten voor het retourzenden zijn voor de afzender.
- Binnen uiterlijk 14 kalenderdagen na ontvangst dienen wij jouw retour ontvangen te hebben!

Niet goed = geld terug
Mocht je verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, vergeet het vooral niet aan ons door te geven.